NielsenIQ Türkiye Genel Müdürü ve Orta Doğu & Afrika Analitik Başkan Yardımcısı Didem Şekerel Erdoğan, “Hızlı tüketim ürünleri e-ticaret satışları ile offline satışları karşılaştırdığımızda birçok pazarda e-ticaret büyümesinin halen önde seyrettiğini gözlemliyoruz. Ancak bu iki kanalın geçmiş yıllardaki büyüme farkının kapandığını, hatta Çin ve Fransa gibi bazı gelişmiş pazarların e-ticaret büyümesinde geride kaldığını görüyoruz” diye konuştu.
Related Posts
SSK ve Bağ-Kur emeklilerine Ocak ayında ne kadar zam yapılacak? İşte maaşlara göre yeni hesap
- Seher Alp
- 24 Kasım 2024
- 2 min
- 0
Milyonlarca SSK ve Bağ-Kur emeklisi, 2025 Ocak ayında maaşlarına yapılacak zam oranını heyecanla bekliyor. Temmuz…
Sıfır faizli kredi üst limiti belli oldu: İşte banka banka tutarlar
- Seher Alp
- 24 Kasım 2024
- 3 min
- 0
Kasım ayında faizsiz kredi kampanyaları hız kesmeden devam ediyor. Vatandaşlar, sıfır faizli kredi fırsatlarına ilgi…
Zamda asgari fırsatçılığı
- Seher Alp
- 24 Kasım 2024
- 2 min
- 0
Milyonlar asgari ücretin yaşanabilir seviyelere çıkarılmasını beklerken bazı üreticiler ürünlere yapacakları zamların bir kısmını devreye…